Naším erbem je srdce. Polož mě na mraky, já vdechnu Tvoji vůni. Vůni, co dělá zázraky a gumuje myšlenky. Pohlaď mě, pohltí mě sny.

Počítejte se mnou má nemá má...nemá

Když jsem Tě poprvé viděla, bála jsem se Tě potkat. Když jsem Tě poprvé potkala, bála jsem se Tě políbit. Když jsem Tě poprvé políbila, bála jsem se Tě milovat… Teď Tě miluju a bojím se, že Tě ztratím. Bytost, kterou milujeme, je pro nás vždy světlem v temnotách, je to tvář plná světla.

Polož mě na mraky, já vdechnu Tvoji vůni. Vůni, co dělá zázraky a gumuje myšlenky. Pohlaď mě, pohltí mě sny. Znám recept proti tmě, jsi to Ty. Zasměj se zase, řekni, máš mě rád? Vezmi mě za ruku. Jednoduše… napořád.

Díváš se do nebe a pláčeš pro hvězdu. Víš, že ji nikdy nedostaneš a jednoho večera podíváš se dolů – a tady je, září Ti v dlani.

Kdybys byla mojí slzou, nikdy bych neplakal, abych Tě neztratil.
Myslet na Tebe znamená snít, cítit Tě u sebe znamená být, líbat Tě po těle znamená chtít. Být tady pro Tebe znamená žít.

Milovat znamená žít životem toho, koho milujeme. Vše je krásné, co se kolem Tebe točí. Nejkrásnější je však pohled do Tvých překrásných očí.
Ptal jsem se anděla, jestli mi Tě v noci ohlídá a on odešel, po chvilce se vrátil a řekl: „Anděl nemůže hlídat anděla.“
Pravá láska je vztah, ve kterém člověk cítí osudovou potřebu být neustále s milovanou bytostí.
Láska je vše, kterou lze mít a ne vlastnit. Když někoho miluješ, dej mu volnost. Když se Ti vrátí, je Tvůj. Když se nevrátí, nikdy Tvůj nebyl. Láska nelze vyjádřit slovy. Že nemám pravdu?... Zkus to!

Láska je nádherný dar vidět člověka takového, jaký není. Protože od té chvíle, co milujeme, nevidí ani nejmoudřejší člověk žádnou věc tak, jak opravdu vypadá.

On: Věřím, že kdybychom zemřeli, tak se sejdeme v nebi. Ona: Věřím, že kdybychom zemřeli, tak půjdeme do nebe za ruce.

Kdybych měla umřít a mohla si něco přát, nepřála bych si, aby zemřel se mnou, ale abys ten život žil za mě, protože Ty jsi jediný, kdo by ho dokázal žít stejně jako já. Láska je to nejkrásnější, co člověk může získat. Láska je to nejkrutější, co člověk může ztratit. Proto hledej všude, projdi svět křížem krážem a ptej se na lásku… Až ji najdeš, tak si ji braň a hlídej, jak nejlíp jen umíš, protože ztratit ji dokáže každý, jen málokdo ji dokáže ubránit. Pokud jsi nepoznal lásku, nemůžeš soudit činy zamilovaných. Láska je pro mne soukromou záležitostí srdce, do níž nerad strkám prsty rozumu.

Miluju Tě, věř mi to, v tomhle já neumím lhát. Řeknu Ti je jedno, lásku já neumím předstírat.
Náš svět je jiný, je překrásný. Náš svět se volá LÁSKA. Platí se v něm POLIBKY. Naše královna je VĚRNOST. Našim erbem je SRDCE a naše hymna má dvě slova: MILUJU TĚ!

MENU ŠTÍTKY RUBRIKY PŘÍBĚHŮ A FOTOGRAFIÍ

ABBA Áji AMOR UT LACRIMA Ana Ivanovičová Anna Kournikova Arthur Braginsky Barbie Beautiful Women Bedřich Smetana Bílá růže Blondýnky Božejáci Brilianty Brunetky Céline Dion Cesta pro lásku Cinderella Citáty Claudie Cardinal Česká písnička České dívky Čtyřčata Dělání Delta Goodrem Den pro tebe Dětská radost Diamanty Divoký horský tymián Doktoři a krásné dívky Dráty z traverz Dvojčata a housle El Condor Pasa Eliška Hašková Coolidge Eliška Kaplicky Fuchsová Eric Clapton Fejetony Fernando Lopez Fotografie Goodbye My Lover Google Hlad Hněv milenců Houbaření Hvězdy Chtíc aby spal Chytré děti Chytré ženy Chytří muži Jea Paul Belmondo Jen pro ten dnešní den Ježíšek Jídlo a zdraví Jiří Vašíček Jít pro lásku John Denver Josef naše láska Judita Čeřovská Judith Durham The Seekers Karel Kryl Karel Kryl a Láska bláznivá Keep smiling Kocourek Koledy Kolotoč svět Komentář Komentáře Kopretina - jsi nejkrásnější Krásné dívky Krásné fotografky Krásné je žít Krásné trumpetistky Kvítek jabloňový Láska Lavičky Leonardo da Vinci Les Léto Líbej mě Lída Baarová Lidové písně Lindsey Stirling Lita Ford Loudá se půlměsíc Love Story Marcus Tullius CICERO Marie Rottrová Martina... Maruška Megan Fox Mexican Indian Dancers Miss cizinka ČR Miss World Mix videa Modlitba Modrý sarafán Moudro pro dnešní den Moudro pro tento den Naše děti Naše kuchyně Naše lásky O Shenandoah Olympic Games Once Upon A Time In The West Ovidius Paul Anka Diana Perský kocourek Sammuel Peru Petr Novák Petra Němcová Pinterest Poděkování Pohádka Policie Pravda Prodaná nevěsta Přátelství Předehra Příroda a my Příroda kvete Přítel Radůza Rande Rangers Rebelové - Mně se líbí Bob Rick Astley Rodina Roman Šebrle Rusovlásky Sabrina Salermo Sammuel Sen Seznámení na internetu Simona Krainová Sladké višně Smích Sociální sítě Srdce jako kámen Šperky Šťastné dětství Štěstí Švýcarský salašnický pes Tenis Tenkrát Tine Thing Helseth Trubka Twitter U Zborova Učíme se anglicky Umění Úsměv Úsměv Anny Úsměv pro mne Úvod a přivítání Václav Havel Vanessa Mae Vánoce Verše Verše jako píseň Veverka Videa Videa o lásce Vlado Kumpan Vtipy Vtipy a humor Výlety Vyznání pro Pepču Vzpomínky W. A. Mozart: Turecký pochod Waldemar Matuška What is love Yvetta Simonová Yvonne Přenosilová Zaláskujte se Zamilovaný Zázraky přírody Zdeničko má Zlatá šedesátá Zuzana Norisová Život podle Lucie

Vybraný příspěvek

Stvořil Bůh ratolest...děkuji, děkuji...děkuji za slabost...jež pokoře mne učí...

Noci už ubývá císař se usmívá...Salomee, netanči nechceš-li... Pokračujeme  ==>   ...Stvořil Bůh ratolest...děkuji, děkuji...děkuji za s...

Co se tady nejvíc hledá Popular Posts